~ Tag : 10 things about me ~




Κορίτσια μου γλυκά, γειά σας!
Πώς είστε?
Εγώ έχω να σας πω πως είμαι πάρα πολύ καλά,
 χαλαρώνω και ξεκουράζομαι, 
παρ' όλο που οι διακοπές μου για φέτος τελείωσαν..
Να σας "απολογηθώ" τώρα για την διαρκή απουσία μου..
Σχεδιάζω με κάποιους φίλους μου κάτι ιδιαίτερο,
κάτι που θα αφορά το διαδίκτυο...
Γι' αυτό το λόγο ψάχνομαι πολύ και δεν έχω χρόνο να σκεφτώ θέματα για το blog μου (συγγνώμηηη!)
Ωστόσο δε θέλω να αποκαλύψω ακόμη τί θα είναι αυτό,
θα το δείτε όμως από αρχές Σεπτέμβρη ;)
Σήμερα όμως, αποφάσισα να κάνω το tag των 10 ερωτήσεων 
για να με γνωρίσετε καλύτερα, 
- αν και δε με έχει κάνει tag κάποια κοπέλα - , 
μιας και λόγω της διαρκούς απουσίας μου δεν είχατε αυτή την ευκαιρία...
Και ξεκινάω :

1.  Βαφτίστηκα Μαρία - Κατερίνα, ωστόσο στα χαρτιά περάστηκα μόνο ως Μαρία, 
για να μην έχω γραφειοκρατικά μπερδέματα! 
Επειδή όμως τη γιαγιά μου τη λένε Μαρία, όπως επίσης και τη μαμά μου, 
κατέληξα να με φωνάζουνε Μάρω για να μην μπερδευόμαστε 
μεταξύ μας :Ρ

2. Αγαπώ την αισθητική αλλά δεν είχα την τύχη να σπουδάσω αυτό που αγαπούσα,
και έτσι διάλεξα να ακολουθήσω τη νοσηλευτική 
(καμία σχέση μεταξύ τους, αλλά ήταν 2η στις προτιμήσεις μου:Ρ).

3. Όσοι δε με ξέρουν, στην αρχή με θεωρούν σνομπ και κακιά και αυτό 

γιατί δεν ανοίγομαι εύκολα στους άλλους...
Βέβαια, αυτό αλλάζει όταν με γνωρίζουν καλύτερα (θέλω να πιστεύω :Ρ).

4. Ο μικρότερος κατά 6 χρόνια αδερφός μου είναι ο έρωτάς μου... 

Για να μην παρεξηγηθώ, απλά είμαι μια χαζή μεγάλη αδερφή,
που αν ο αδερφός της αργήσει έστω και 5 λεπτά, αυτή κάνει σα χαζή
και παίρνει τηλέφωνο κάθε 1 λεπτό :|

5. Είμαι πααααρα πολύ ευαίσθητο άτομο και πολύ συναισθηματικό!

Αυτό δεν είναι πάντα καλό βέβαια, αλλά τί να κάνωωω :Ρ

6.  Δεν κρατάω κακία σε κανέναν, απλά προσπαθώ με κάθε τρόπο να του δείξω

τί είναι αυτό που με δυσαρεστεί στη συμπεριφορά του!

7. Ποτέ δε μου άρεσε να διαβάζω βιβλία, αλλά τα τελευταία 3 χρόνια έχω γίνει φανατική!

Διαβάζω οτιδήποτε έχει ελκυστική υπόθεση :Ο

8. Είμαι πολύ ξεροκέφαλη και σπάζομαι πολύ αν δε γίνει το δικό μου...

Ουπς :$

9. Οργάνωση? Αυτή η λέξη μού είναι άγνωστη!

Δεν είμαι καθόλου οργανωτική, είμαι ότι να'ναι, χύμα στο κύμα που λένε :Ρ

10. Λατρεύω το χειμώνα & δεν αντέχω το καλοκαίρι!

Η ζέστη, το να μην αντέχεις να καθίσεις πουθενά χωρίς να ιδρώσεις, 
η υγρασία κλπα δεεεεεεν αντέχονται απλά!
Μόνο τη θάλασσα λατρεύω, αλλά δυστυχώς 
την απολαμβάνω μόνο 7-10 μέρες το χρόνο :(


Αυτό ήταν το δικό μου tag λοιπόν!

Ελπίζω να σας αρέσειιιι!!
Θα τα ξαναπούμε πολύ πολύ σύντομα, I promise <3



Τα φιλιά μου, Μάρω <3


10 σχόλια:

  1. Για νοσηλευτική πήγαινα και εγώ..τελικά όμως διάλεξα την αγάπη μου για την αισθητική.
    Παθαίνω ακριβώς το ίδιο..όσοι δε με ξέρουν, με θεωρούν σνομπ, ψηλομύτα, κρύα..αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ντρέπομαι (το έχω από μικρή) και δεν ανοίγομαι αν δεν μου δοθεί το πράσινο φως.
    Είμαι υπερβολικά ευαίσθητη, ξεροκέφαλη αλλά και νευρόσπαστο :P
    Τελικά κατάλαβα πόσο πολύ αγαπάω το χειμώνα..
    Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις :D <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκό μου κορίτσι!! απ'ότι βλέπω στα περισσότερα μοιάζουμε αρκετά & χαίρομαι που βρήκα ένα άτομο να μοιάζω χιχι :$
      όσο για τη ντροπή που λες, ξέχασα να το αναφέρω, είμαι κι εγώ πολύ ντροπαλή αλλά στην πορεία ανοιγομαι και γίνομαι πολύ εκδηλωτική!!
      <3

      Διαγραφή
  2. Αχ και εμένα μου αρέσει η αισθητική. Σκεπτόμενη ότι θα μπορώ να περιποιούμαι σωστά το πρόσωπό μου και το δέρμα μου με ενθουσιάζει. Ίσως το ακολουθήσω μετά το πέρας των σπουδών μου :) Όσο για την τελευταία απαντηση? Ομολογώ πως και εγώ προτιμώ το χειμώνα κατά γενική ομολογία :) ακριβώς γι' αυτό που είπες :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσον αφορά την αισθητική, κι εγώ το ήθελα πάρα πολύ αλλά έβρισκα εμπόδια... Μια που δεν πέρασα στις πανελλαδικές & μία που δεν υπήρχε η ειδικότητα στο ΙΕΚ της πόλης μου (τα κακά τις επαρχίας) ήταν αρκετά για να στραφώ αλλού :Ρ
      Χαίρομαι που σε βρήκα σύμφωνη σε αρκετά! :D

      Διαγραφή
  3. nmz oti oles oi ginaikes eimaste trelamenes m tn aisthitiki alla xairomai pragmatika autes p to pernoun apofasi k to akolouthoun!!!oso g tn snompismo pragmatika n mn s apasxolei pws se blepoun oi alloi..i pragmatikotita einai oti autoi p lene ..lene gia panta tha theloun n poun oti k n kns..gia auto n eisai apla o eauto sou!! :) :) k s euxomai kl epitixia k me auto p organwneis m ts filous sou!!! :) tha xarw poli an rikseis mia matia sto blog m kai mou peis ti diki sou gnwmi gia to blog mou..k an thes mporoume n akolouthisei i mia tn alli!!t les?? enimerwse m g tn apofasi s sto blog!! :) tha perimenw me anipomonisia!!! :)

    xoxo stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τα όμορφα λόγια σου, αλήθεια, χαίρομαι να ακούω τέτοια λόγια :)
      Εννοείται πως θα γίνω μέλος στο blog σου, πάω αμέσως να του ρίξω μια ματιά <3 :)

      Διαγραφή
  4. Και εγώ νοσηλευτική είμαι! Απ'ότι βλέπω και εγώ έχουμε αρκετά κοινά- πάντως με τον αδερφό μου και εγώ έτσι κάνω χαχαχα!
    Όμορφες απαντήσεις και ανυπομονώ να δω τα διαδυκτιακά σχέδια σου για το μέλλον. :)
    Φιλιά,
    Μαρία από beautylifebymaria.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα αδέρφια,μας έχουνε κάνει υστερικές, αλλά τί να κάνουμε που τους λατρεύουμε! :$ Κι εσύ έχεις μικρότερο αδελφό να φανταστώ,έτσι? Χιχι
      Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα,να'σαι καλά, θα τα λέμε συχνά εμείς οι μελλοντικές νοσηλεύτριες :D

      Διαγραφή
  5. Ομορφες απαντησεις χεχε, και μενα δεν με συμπαθουν μαλλον τοσο την πρωτη φορα που με γνωριζουν γιατι ειμαι ντροπαλη και δεν μιλαω πολυ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μουυ<3 :)
      Έτσι έτσι, το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με εμένα!
      Είμαι σίγουρη όμως πως και εσένα μόλις σε γνωρίζουν θα αλλάζουν γνώμη αφού φαίνεσαι πολύ γλυκός άνθρωπος :)

      Διαγραφή