~ Giveaway στο Youtube ~

Καλησπέρα σε όλες! Πώς είστε?
 Εγώ είμαι διακοπές και το σήμα του ίντερνετ με εγκαταλείπει διαρκώς, και ταυτόχρονα δεν έχω ψηφιακή μαζί μου ώστε να σας δείξω κάποιες φωτογραφίες,
αλλά έχω βγάλει κάποιες από το κινητό & θα τις βάλω όταν επιστρέψω...

Για όσες δεν το ξέρετε, έχω κάνει ένα κανάλι στο youtube το οποίο θα σας παραθέσω στο τέλος του post.. Έχω κάνει ένα βίντεο μέχρι τώρα, αλλά δε σας προτείνω να το δείτε, γιατί λόγω απειρίας το γύρισα πλάγια και δεν μπορώ να το περιστρέψω -.-

Την επόμενη εβδομάδα όμως επιστρέφω στο σπίτι μου, οπότε είπα να κάνω νέο βίντεο στο youtube (αφού θα παραλάβω και την ψηφιακή μου) και μέσα σε αυτό το βίντεο να υπάρχει και ένα giveaway!
Τί λέτε λοιπόν? 
Το giveaway θα περιλαμβάνει κάποιο χειροποίητο κόσμημα ( θα σας αποκαλύψω την επόμενη εβδομάδα τί θα είναι αυτό) φτιαγμένο από την Αλίκη, μια κοπέλα με απίστευτο ταλέντο & δημιουργικότητα αλλά και αγάπη για αυτό που κάνει...

Όσες θέλετε, κάντε μια επίσκεψη στη σελίδα της και δείτε τη δουλειά της : 
Fairydust Handcrafts 



Περιμένω τη γνώμη σας για την πρότασή μου... Πώς σας φαίνεται?




το κανάλι μου στο yt : Maro Rose
 όσες έχετε δικό σας κανάλι, γίνετε συνδρομήτριες και πείτε το μου για να γίνω κι εγώ στο δικό σας <3


Τα φιλιά μου xxx

2 σχόλια: