✿ Lovely Blog Award ✿


Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Τί κάνετε?
Σήμερα θα κάνω ένα διαφορετικό post εξαιτίας ενός βραβείου που έλαβα από τη γλυκύτατη Τζένη με το blog http://tzen89.blogspot.gr/
Τζενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ, ήταν πολύ ευγενικό εκ μέρους σου! 





Κανόνες για το βραβείο:
1: Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2:Απαντάς στις ερωτήσεις.
3:Δίνεις και εσύ με τη σειρά σου το βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
4:Ενημερώνεις για το βραβείο.
5:Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.




Ερωτήσεις και Απαντήσεις : 

1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
H αλήθεια είναι πως παρακολουθούσα για αρκετό καιρό blog ποικίλων θεμάτων και κάποια στιγμή αποφάσισα πως ήθελα κι εγώ να δημιουργήσω ένα blog για να μοιράζομαι τις σκέψεις μου και με άλλες κοπέλες :$


2. Ποιο το θέμα του blog σας/ με τι ασχολείται;
Προς το παρόν έχω ασχοληθεί μόνο με θέματα μακιγιάζ/καλλυντικών, όταν όμως θα βρω το χρόνο που θέλω, το blog θα περιλαμβάνει διάφορα θέματα :Ρ


3. Από που βρίσκετε την έμπνευσή σας;
Η έμπνευση συνήθως βρίσκεται στην καθημερινότητά μας! Έτσι κι εγώ, μπορώ να εμπνευστώ από τα πιο απλά και καθημερινά πράγματα :)

4. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Γενικά είμαι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής, αλλά με το blog μου δεν ισχύει το ίδιο.. Πρώτα ψάχνω, ψάχνω πολύ και μετά κάνω το οποιοδήποτε post :P

5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Έχω πραγματικά πολλές νέες ιδέες, αλλά δε βρήκα ακόμη το χρόνο να τις μοιραστώ μαζί σας! Από αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσω να γράφω πιο συχνά και θα επανέλθω με φρέσκα θέματα :Ρ

6. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Γύρω στις 4 με 5 ώρες συνήθως, αν κάνω κάτι θέλω τουλάχιστον να το κάνω σωστά :Ρ

7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας να δημιουργήσετε;
Όταν έχω ελεύθερο χρόνο, και κυρίως απογεύματα που μου έρχεται η έμπνευση!

8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Μμμμ απλά οτι λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Παλιότερα δεν ήμουν έτσι, οι συνθήκες με έκαναν! Οπότε από εμένα θα ακούτε πάντα την αλήθεια ;)

9. Ποια είναι τα χόμπι σας;
Χόμπι? Αν θεωρούνται χόμπι τα ψώνια και το να βγαίνω για καφέ, τότε ναι, αυτά είναι τα χόμπι μου :Ρ



Εγώ με τη σειρά μου θα πρέπει να δώσω το βραβείο αυτό σε κάποια blog... 
To δίνω λοιπόν στα παρακάτω :


(Έβαλα τα blog που μου άρεσαν περισσότερο αλλά δεν μπόρεσα να βρω 11 και έτσι έβαλα 7! Κορίτσια συγχαρητήρια για τη μέχρι τώρα δουλειά σας, συνεχίστε έτσι <3 )


Τα φιλιά μου σε όλες σας, καληνύχτα !!! :*


4 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που έκανες το ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κοπέλα μου, εννοείται πως θα το έκανα από τη στιγμή που με τίμησες με το βραβείο σου ❀

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ για το βραβειάκι Maro!!! Ακολουθώ και το blog σου! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή