50 random facts Tag ❋

Καλησπέρα και πάλι κορίτσια μου! Αποφάσισα τελικά να κάνω όσο το δυνατόν πιο συχνά ποστ, για να μη "σκουριάσει" το μπλογκ μου.. Έτσι λοιπόν, και επειδή έχω δει σε άπειρα blogs και σε άλλα τόσα κανάλια στο youtube το συγκεκριμένο tag, με τα 50 άσχετα πράγματα για εμένα, αποφάσισα κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω ανάλογο ποστ (αφού δεν έχω κανάλι στο youtube). Να ξεκαθαρίσω πως δεν με έκανε κάποιος tag, απλά αποφάσισα μόνη μου να το κάνω για όσες από εσάς θέλετε να με γνωρίσετε λίγο καλύτερα!! Ας ξεκινήσω λοιπόν : 


1. Είμαι Παρθένος με ωροσκόπο Παρθένο! ΟΥΑΟΥ?
2. Δεν ξέρω τίποτα από ζώδια & δεν ασχολούμαι καθόλου με αυτά (ξέρω ΜΟΝΟ τί ζώδιο είμαι & τον ωροσκόπο μου:Ρ)
3. Είμαι 19 ετών!
4. Σπουδάζω νοσηλευτική :)
5. Είμαι πάρααααα μα πααααααρα μα πααααρα πολύ ντροπαλή, σε σημείο αηδίας :/
6. Είμαι πολύ υπομονετική με τους άλλους, αλλά όταν μαζέψω πολλά μέσα μου, ξεσπάω, και ξεσπάω άσχημα :Ρ
7. ΜΙΣΩ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ. Πες μου την αλήθεια όποια κι αν είναι αυτή, θα το εκτιμήσω περισσότερο!
8. Έχω έναν αδερφό 6 χρόνια μικρότερό μου! 
9. Και του έχω τεράστια αδυναμία. Τεράστια όμως!
10. Ένα λάθος μου, είναι πως ορισμένες φορές βάζω φίλους μου πάνω από εμένα! 
11.  Δεν μπορώ να διαβάσω βιβλία. Δύσκολα διαβάζω. Ζήτημα να έχω διαβάσει 30 βιβλία μέχρι τώρα:/ 
12.  Όνειρό μου ήταν να περάσω παιδαγωγικό, μιας και λατρεύω τα παιδιά, αλλά δε μου έκατσε.. Όλα όμως γίνονται για κάποιο λόγο ;)
13.  Πιστεύω πως μια αγκαλιά ή ένα χαμόγελο μπορούν να σου δώσουν ότι χρειάζεσαι όταν δεν αισθάνεσαι καλά!
14.  Είμαι μανιακή με το πλύσιμο των χεριών. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ χωρίς να πλύνω τα χέρια μου τουλάχιστον 10 φορές τη μέρα :|
15.  Επίσης, δεν μπορώ τα βρώμικα δόντια. Πεθαίνω πραγματικά :( 
16.  Το καλοκαίρι κάθομαι & παρατηρώ δάχτυλα ποδιών! χαχαχα γελοίο ε? Τα άσχημα και απεριποίητα πόδια είναι το χειρότερό μου :/
17. Σε ένα αγόρι θα κοιτάξω ΜΟΝΟ το χαρακτήρα, το χαμόγελο & τα μάτια του. Αν βέβαια ο χαρακτήρας  μού κάνει το κλικ, δε χρειάζομαι τίποτα άλλο, λέω ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!
18. Μισώ τους επιφανειακούς ανθρώπους!
19. Πίνω τουλάχιστον 4 λίτρα νερό την ημέρα!
20. Η αγαπημένη μου εποχή είναι το καλοκαιράκι! Η γαλήνη που σού προσφέρει η θάλασσα, είναι αναντικατάστατη!
21. Είμαι μύωψ! χαχαχαχ δεν πάω πουθενά χωρίς τα γυαλιά μου (αν και κανονικά δεν πρέπει να τα φοράω συνέχεια)
22. Θα ήθελα πολύ να ταξιδέψω στο Παρίσι! ΕΡΩΤΑΣ!
23. Δεν έχω βγει ποτέ εκτός Ελλάδας :(
24. Μετακινούμαι ΠΑΝΤΟΥ με το ποδήλατό μου! 
25. Φοβάμαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ τα έντομαααα :'( Άνετα λιποθυμώ αν κάτι με ακουμπήσει :|
26. Δεν μπορώ να κοιμηθώ με ανοιχτά παράθυρα και με κλειστή τηλεόραση!
27. Φοβόμουν πολύ να βάψω τα μαλλιά μου, γιατί ήμουν σίγουρη πως θα καταλήξω με μπλε μαλλιά (ευτυχώς δεν κατέληξα:Ρ)
28. Λατρεύω τα μωράκιααααααα!
29. Δεν ξέρω ΤΙΠΟΤΑ από μαθηματικά! Είμαι εντελώς άσχετη.. Έχω μείνει στο επίπεδο του γυμνασίου και ναι, ντρέπομαι γι'αυτό :Ρ
30. Δεν πίνω και δεν καπνίζω..
31. Δεν αντέχω τον καπνό του τσιγάρου (μαμάαααααα, έλεοςςςς, μάς έχεις ντουμανιάσει :Ρ)
32. Αγαπώ τις εκδρομές με την παρέα μου!
33. Λατρεύω τις ξένες γλώσσες.. Μιλάω μόνο αγγλικά και γερμανικά, αλλά θα ήθελα πολύ να μάθω πολλέεεεες γλώσσες, σνιφ σνιφ.
34. Είμαι πολύ ευσυγκίνητη & πολύ συναισθηματική.. Καλό? Κακό? Δεν ξέρω..
35. Μου τη δίνουν οι δήθεν!
36. Πριν 3 χρόνια, είχα κολλήσει με το facebook, καθόμουν τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή αλλά ευτυχώς κατάλαβα πως η ζωή είναι πολύ καλύτερη έξω από το facebook.
37. Αγαπώ το Βόλο, από εκεί κατάγεται η μητέρα μου, αλλά δυστυχώς δεν έχω σπίτι εκεί -.-
38. Ακούω όλα τα είδη μουσικής.. Αρκεί ένα κομμάτι να μου κάνει το κλικ!
39. Είμαι ερωτευμένη με τον Οικονομόπουλο.. Δεν έχω λατρέψει τραγουδιστή περισσότερο από το Νίκο! 
40. Κάθε μέρα, ανακαλύπτω και από ένα τραγουδάκι στο youtube, το ακούω όλη μέρα μέχρι να μάθω το στίχο, μετά το βαριέμαι και το ξαναπιάνω την άλλη εβδομάδα :Ρ
41. Μου αρέσει πολύ ο καφές, αλλά δεν μπορώ να μυρίζω τον εσπρέσσο:/ μπλιαχ..
42. Αγαπώ τα τριαντάφυλλα <3
43. Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά δεν μπορώ να κοιμηθώ έχοντας το κεφάλι έξω από το πάπλωμα/σεντόνι, και τα αυτιά ακάλυπτα (όχι,δεν είμαι ο Ντάμπο το ελεφαντάκι) απλά φοβάμαι ΚΑΙ τα κουνούπια :( αχαχαχαχα
44. Μένω ακόμη με τους γονείς μου (επειδή σπουδάζω στην πόλη μου) αλλά μόλις τελειώσω με τη σχολή, θέλω να φύγω στο εξωτερικό!
45. Δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα μπορούσα να "επιβιώσω" σε κατασκήνωση. Παρ'όλα αυτά έχω πάει 3 φορές σαν ομαδάρχισσα, και φέτος σκοπεύω να τις κάνω τέσσερις! ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΣΠΡΟΝΕΡΙ<3
46. Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι αν δεν έχω βάλει άρωμα..
47. Και αν δεν έχω φάει τσίχλα :S
48. Αν άλλαζα κάτι πάνω μου, αυτό θα ήταν.... τα πάντα! χαχαχα πολύ αυτοπεποίθηση, ΕΥΓΕ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!
49. Δεν έχω προδώσει ποτέ κανέναν και σιχαίνομαι όσους το κάνουν..
50. Πέρυσι μπήκα για πρώτη φορά στη ζωή μου σε μετρό/τραμ/ηλεκτρικό :Ο ωωω ναι!



Αυτά ήταν τα 50 άσχετα πράγματα για εμένα.. Μόλις τα διάβασα είπα : "Μάρω, είσαι και πολύ αλλόκοτη τελικά, και δε σου το'χα!" χαχαχα αυτή είμαι όμως..
Πρέπει όλοι μας να αποδεχτούμε τυχόν μειονεκτήματά μας και να μάς αγαπήσουμε όπως είμαστε..
Όλοι μας είμαστε τέλειοι εξάλλου, αλλά σε διαφορετικά μάτια..


Καλή σας νύχτα!!!

2 σχόλια:

  1. Όμορφα όσα μοιράστηκες μαζί μας!! Αν και.. πως την βγάζεις κάθε καλοκαίρι με τόσα έντομα αφού τα φοβάσαι τόσο;; χαχα!
    Κι εγώ έχω ιδιαίτερη αδυναμία στο Ασπρονέρι! Ξεκίνησα εκεί σαν κατασκηνώτρια και έπειτα για 3 χρόνια ομαδάρχισσα!! Μετά έφυγα για σπουδές και το μέρος ξεχάστηκε..
    Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Αυτό με τα έντομα που λες δεν μπορώ να σου το απαντήσω,αλήθεια,εκεί το παίζω και θαραλλέα χαχαχα το κλίμα μάλλον μού κάνει καλό:Ρ
      Κι εσύ κατασκηνώτρια και ομαδάρχισσα εκεί,ε? Έχει αφήσει ιστορία το Ασπρονέρι μας, πολύ όμορφο μέρος! Να ξαναπάς, ξυπνάει πολύ όμορφες αναμνήσεις όλο το μέρος:Ρ
      Αληθώς Ανέστη και χρόνια πολλά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή