~ update ~



κορίτσια μου καλησπέρα σας!
πώς είστε?
ένα γρήγορο ενημερωτικό ποστ σήμερα από εμένα για εσάς...
σας ζητώ συγγνώμη για την απουσία μου,
και άλλη μία συγγνώμη που δεν απάντησα ακόμη στα σχόλιά σας..
να σας πω πως η μητέρα μου έχει ένα θεματάκι με την υγεία της,
το οποίο και ΕΛΠΙΖΩ να λυθεί σύντομα..
επειδή θεωρώ πως το blogging χρειάζεται έμπνευση και διάθεση,
καθώς επίσης και αφιέρωση προσωπικού χρόνου,
το επόμενο ποστ μου θα γίνει μόλις όλα βελτιωθούν
και νιώσω κι εγώ ξανά έτοιμη να γράψω..
πραγματικά λυπάμαι που θα λείψω για λίγο,
αλλά πάντα προέχει η υγεία..
ελπίζω να περάσατε όμορφα στις γιορτές,
να βρεθήκατε με αγαπημένα σας πρόσωπα & να το διασκεδάσατε!
να θυμάστε πως πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ΟΛΑ με χαμόγελο
και άπειρη δύναμη, 
από το πιο απλό έως το πιο δύσκολο..
εγώ σας φιλώ και ελπίζω να είμαι κοντά σας το συντομότερο δυνατό κοριτσάκια μου!
Τα φιλιά μου ..



Μάρω

2 σχόλια:

  1. Εύχομαι να ξεπεραστεί πολύ σύντομα το συγκεκριμένο πρόβλημα και ο νέος χρόνος να σου φέρει πολλές ευτυχισμένες στιγμές!
    Φιλάκια πολλά Μάρω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανω απ ολα οπως λες ειναι η υγεια Μαρω μου , ελπιζω ολα να πανε καλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή