~ Liebster Award ~ ένα μικρό Update





Καλησπέρα lovelies μου! Τί κάνετε?
Σήμερα σας έχω ένα γρήγορο update για το Liebster Award!
Το βραβείο μου έδωσε η πολύ γλυκιά Ιωάννα από το blog The Beauty Diaries.
Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ<3

Πάμε λοιπόν να απαντήσω στις ερωτήσεις της Ιωάννας :D

  • Αγαπημένο χρώμα κραγιόν?
Μμμμ μου αρέσουν όλα τα χρώματα, αλλά αν μιλάμε για πρωί προτιμώ τα nude ή πολύ απαλά χρωματάκια, ενώ για βράδυ τα πολύ πολύ σκούρα (για φθινόπωρο/χειμώνα) :D

  • Ματ ή shimmer σκιές?
Αν και έχω αρκετές shimmer σκιές, προτιμώ πάντα τις ματ..
  • Βαμμένα μαλλιά, με ανταύγειες ή φυσικό χρώμα?
    Σίγουρα δεν υπάρχει καλύτερο χρώμα από το φυσικό, αφού δεν καταστρέφει το μαλλί μας.
    Αν και μου αρέσουν πολύ οι αλλαγές στο χρώμα των μαλλιών, θα πω το φυσικό χρώμα, αφού μόνο αυτό αφήνει το μαλλί απόλυτα υγιές..

  • Gel eyeliner, υγρό ή σε cake μορφή?
    Μμμμ εδώ θα πω gel eyeliner. Δεν ξέρω γιατί, αλλά το χειρίζομαι καλύτερα!

  • Έντονο cat eye eyeliner ή λεπτή διακριτική γραμμή?
    Πάλι διπλωματική απάντηση θα δώσω:Ρ Για πρωινό μακιγιάζ προτιμώ λεπτή  διακριτική γραμμή ενώ για βραδινό σίγουρα θα προτιμήσω cat eye eyeliner ;)

  • Μακιγιάζ σε φυσικούς τόνους ή  πιο έντονα χρώματα (ρόζ, μπλε, πράσινο κλπ)?
    Σίγουρα μακιγιάζ σε φυσικούς/γήινους τόνους!!!
  • Body lotion ή Body butter?
    Προτιμώ body lotion, μόνο και μόνο επειδή απορροφάται πιο γρήγορα!

  • Αγαπημένη μάσκαρα?
    Πλέον μπορώ να απαντήσω με σιγουριά! Η Hypnose Drama της Lancome!!

  • Αγαπημένη μάσκα μαλλιών?
    Αγαπώ γενικά προϊόντα Aussie και ιδιαίτερα τις μάσκες μαλλιών της!
     Οπότε η 3 minute miracle της Aussie!

  • Gel, ημιμόνιμο, απλό μανό ή άβαφα νύχια?
    Απλό μανό! Οι άλλες μέθοδοι φθείρουν τα νύχια και γι'αυτό δεν τις προτιμώ..
    Γι' αυτό θα πω απλό μανό, ναι!

  • Χωρίς ποιό προιόν (είτε περιποίησης προσώπου, σώματος, μαλλιών,έιτε  μακιγιάζ,) ''δεν μπορείς να ζήσεις''?
    Δεν μπορώ να ζήσω.. Μμμμμ νομίζω χωρίς σαμπουάν και αφρόλουτρο δε θα μπορούσα να ζήσω:Ρ Χωρίς μακιγιάζ θα μπορούσα σίγουρα..
    Αλλά χωρίς προϊόντα περιποίησης που έχουν να κάνουν με την υγιεινή, όχι,
    δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτά!


Αυτές ήταν λοιπόν οι απαντήσεις μου και στις ερωτήσεις της Ιωάννας! 
Τα φιλιά μου,
να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! 
Και μην ξεχνάτε :




Μάρω



8 σχόλια:

  1. So in love with your blog,really! I've just discovered it and I've been kept by your unique and amazing style, you got one more daily reader honey, I think your style fits perfectly with mine and I find you so inspiring, if you want you can have a look to my blog too, and maybe if you like it we can also follow each other, just let me know and congrats again, you're having such a great job :)
    Laura
    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ohhh your words are sooooo encouraging to me! Thank you so much luv! You can't imagine how happy you made me feel!
      I just checked your blog and I really love it! I also noticed that you look like one of my best friends, amazing?xoxo

      *I'll follow you as soon as possible, only because I have no pc today, I'll have it tomorrow:$
      Keep in touch, I look forward to following you<3

      Διαγραφή
  2. Συχγαρητηριαααα για το βραβειο!!:):) Μολις αγόρασα τη 3 minute miracle της Aussie και νομιζω την αγαπώ!!
    Λατρέυω κι εγώ μακιγιάζ σε φυσικούς τόνους! Και προτιμώ κι εγω τα body lotions! Τα obdy butters απο κάποιο σημείο και μετα μου σπανε τα νευρα δε ξερω γιατί!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μπέτυ μου! :D
      Είδες τελικά? Μόνο στα αρώματα το χαλάσαμε λιγουλάκι:$ χαχα
      Κι εγώ το ίδιο παθαίνω με τα body butters, αμάν:$
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Συγχαριτήρια για το βραβειάκι !:) Πολύ ωραίες οι απαντήσεις, και ταυτίζομαι απόλυτα! :) Χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μουυ<3
      Χαίρομαι που βρίσκω τόσα πολλά άτομα με τα οποία συμφωνώ!!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή