Favorites | Top 10 2012 |

Καλησπέρα σας κορίτσια!
Έχω καιρό να ποστάρω οτιδήποτε, και αφού βρήκα το χρόνο αυτή τη στιγμή, είπα να κάνω ένα Top 10 προϊόντων του 2012..  

Ας ξεκινήσω λοιπόν :



1. Naked2 Urban Decay Palette




Φαντάζομαι πως αυτή η παλέτα ανήκει στις αγαπημένες πολλών από εσάς, αλλά θεωρώ πως δίκαια συμβαίνει αυτό! Την έχω ΜΟΝΟ ένα μήνα (ήταν το δώρο των Χριστουγέννων) και την έχω ήδη λατρέψει! Απίστευτη απόδοση των χρωμάτων & απίστευτη διάρκεια! Είναι άξια στην πρώτη θέση των αγαπημένων προϊόντων!



2. Maybelline SuperStay 24h Makeup


Ως δεύτερο αγαπημένο, είναι το νέο make up της Maybelline. Για να σας πω την αλήθεια, πήγα στα Hondos Center με την προϋπόθεση να αγοράσω το FIT ME της Maybelline, αλλά το δοκίμασα και κατάλαβα πως δεν είναι όσο καλυπτικό όσο το συγκεκριμένο. Οπότε στα θετικά του είναι πως είναι σούπερ καλυπτικό, έχει όντως μεγάλη διάρκεια και δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα! 


3. Beauty Line Cosmetics Grey Nail Polish



Απ' ότι βλέπετε, είναι η απόχρωση 509 απο τη σειρά αυτή. Το χρώμα του μου αρέσει απίστευτα πολύ, όπως επίσης και η τιμή του! Τα βερνίκια νυχιών της συγκεκριμένης εταιρείας τα προτιμώ, λόγω της χαμηλής τους τιμής αλλά και λόγω της απόδοσής τους! Είναι δύο σε ένα θεωρώ. Και σε αυτή την περίπτωση, προτιμότερο είναι για μένα να δώσω 7 ευρώ και να πάρω 7 βερνίκια αυτής της εταιρείας, παρά να δώσω 7 ευρώ για ΕΝΑ βερνίκι κάποιας "φίρμας"..



4. Wella ProSeries Repair Shampoo



Και πάμε τώρα στο πιο υπέροχο σαμπουάν που έχω πάρει ως τώρα! Το συγκεκριμένο σαμπουάν το πήρα για πρώτη φορά λόγω του αρώματός του (έχει εκπληκτικό άρωμα). Με τα λουσίματα όμως κατάλαβα πως κάνει καλό στα μαλλιά μου, διώχνει τη λιπαρότητα και την ξηρότητα και αφήνει μαζί με το υπέροχο άρωμά του, μια απίστευτη απαλότητα και λάμψη στα μαλλιά. Δε σκέφτομαι να το αλλάξω σύντομα, είναι το πιο ωραίο σαμπουάν απ' όλα όσα έχω δοκιμάσει ως τώρα!



5. L'oreal Extraordinary Oil



Για αυτό το λάδι για τα μαλλιά δεν μπορώ να πω τίποτα.. Δεν έχω λόγια.. Κάνει τα μαλλιά απαλά, τα ξεμπερδεύει, τα προστατεύει από τη θερμότητα και τους δίνει υπέέέέέροχη λάμψη! Ειδικά για βαμμένα μαλλιά, το συστήνω ανεπιφύλακτα! Θεωρώ πως θα μείνετε πολύ ευχαριστημένες με το αποτέλεσμά του! 

"ΑΡΝΗΤΙΚΟ" : Προσωπικά, δε με τρελαίνει η μυρωδιά του, αλλά μπροστά σε όσα κάνει, ξεχνάω και τις μυρωδιές και τα πάντα!


6. Bourjois Blusher 



Για να συνεχίσω, αυτό είναι το ρουζ της Bourjois στην απόχρωση Rose Ambre 74.
Ανήκει στα αγαπημένα μου ροζ ρουζ, γιατί βγάζει την απαραίτητη ποσότητα ώστε να φαίνεται η επιδερμίδα ροδαλή και να μην υπάρχουν υπερβολές! Συν του ότι έχει απίστευτο άρωμα!


7. White Musk Body Shop (eau de parfum)


Αγαπημένο μου άρωμα, all time classic, με φοβερή διάρκεια στο δέρμα. Σχετικά οικονομικό θα έλεγα, που αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!!


8. Musk Shower Gel Papoutsanis



Ένα από τα αφρόλουτρα που χρησιμοποίησα πολύ, ήταν το συγκεκριμένο του Παπουτσάνη.. Έχει απίστευτο άρωμα, ενυδατώνει την επιδερμίδα και την κρατάει απαλή μέχρι την επόμενη μέρα! Αγαπώ Παπουτσάνη!


9. Power Volume Collagene Mascara (L'oreal)



ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥΥ ΜΑΣΚΑΡΑΑ!!
Δε συγκρίνεται με καμία ως τώρα, σας μιλάω ειλικρινά! Έχει πολύ έντονο χρώμα, εξαιρετική διάρκεια και δίνει πολύ όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες! Σας δείχνω παρακάτω το βουρτσάκι της για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται :


Την έχω αγοράσει 2 φορές ως τώρα και όόόόταν τελειώσει, θα πάρω ξανά την ίδια!


10. Και για το τέλος....... ΤΑΡΑΡΑΜ ΤΑΜ ΤΑΑΑΑΑΑΑΑΜΜΜΜ!!!!



Χαχαχαχχαα μπορεί, τι μπορεί δηλαδή, θα σας φανεί ΣΙΓΟΥΡΑ γελοίο, αλλά αυτό το γάλα με έχει σώσει. Είχα δει ένα βιντεάκι στο Youtube απο μια κοπέλα, η οποία έλεγε πως αν βάλεις γάλα απευθείας στα σπυράκια για κάποιο χρονικό διάστημα, τα σπυράκια με τον καιρό εξαφανίζονται! Στην αρχή η αλήθεια είναι πως ήμουν διστακτική.. Στην πορεία όμως συνειδητοποίησα πως είναι όντως πολύ αποτελεσματικό. Έχω θέμα με το πρόσωπό μου, έχω ακμή, δοκίμασα πολλές κρέμες απο δερματολόγους κλπα που όμως έκαναν παροδική δουλειά. Το γάλα όμως, το βάζω μεσημέρι-βράδυ στο πρόσωπό μου και τα σπυράκια ξηραίνονται και φεύγουν! Οπότε.... Στα αγαπημένα μου ανήκει και το γάλα!


Αυτό ήταν το Top 10 των αγαπημένων μου προϊόντων για το 2012!
Ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρον!


Φιλιά πολλά κορίτσια μου! Να περνάτε όμορφα!









2 σχόλια:

  1. Γάλα;!;! Να το δοκιμάσω λες;; Αναρωτιέμαι αν θα έχει αποτελέσματα!! Δεν χάνω και τίποτα, έτσι;;
    Καλώς σε βρήκα!! :)
    Υ.Γ. Θα βοηθούσε πολύ αν έβαζες gadget ώστε να μπορούν διάφορα άτομα να γίνουν αναγνώστες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο μπλογκ μου <3
      Όσον αφορά το γαλατάκι, στην αρχή κι εγώ ήμουν διστακτική όπως ξαναείπα, αλλά ειλικρινά αξίζει τον κόπο.. Πάρε ένα βαμβακάκι από αυτά που ξεβάφεις τα νύχια σου, ρίξε πάνω γάλα και με ταμποναριστές κινήσεις βάλ'το στο πρόσωπό σου.. Καλύτερα να το κάνεις το βράδυ, γιατί γίνεται σα μασκούλα και τραβάει όταν το βάλεις στο πρόσωπό σου! Μου έχει ξηράνει σπυράκια τα οποία ήταν τέρμα πρησμένα την προηγούμενη μέρα, αλήθεια!

      Όσο για τα gadget που μου λες, θα ψάξω να βρω περί τίνος πρόκεται γιατί είμαι ολίγον τί άσχετη με τα μπλογκ, τώρα κάνω τα "πρώτα μου βήματα" :Ρ
      Σ'ευχαριστώ για τη συμβουλή σου :)

      Διαγραφή